Zwroty i reklamacje
Zwroty
Konsument ma możliwość zwrócenia produktu bez konieczności podawania powodu w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
W przypadku, kiedy konsument zwraca produkty różnych producentów, zwrot towaru wiąże się z koniecznością nadania przesyłek zwrotnych pod adres każdego z producentów z osobna.
Chęć odstąpienia od umowy konsument może zgłosić wypełniając formularz zwrotu dostępny naciskając poniższy przycisk:
Ważne informacje
- Materace i inne towary higieniczne – zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku otwarcia lub usunięcia z towaru folii zabezpieczającej.
- Sklep nie uznaje zwrotu towaru w postaci – mebla skręconego, mebla rozkręcanego oraz produktów, które noszą ślady użytkowania, są uszkodzone lub zniszczone.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, konsument ma prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacje przyjmujemy drogą mailową na adres kontakt@tycisklep.pl.
- W wiadomości mailowej prosimy o dołączenie dowodu zakupu, dokładnego opisu uszkodzeń oraz zdjęć dokumentujących szkodę.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego zgłoszenia.
Waldin
2 lata gwarancji. W przypadku gdy uszkodzony jest tylko element łóżeczka, po weryfikacji załączonych przez klienta zdjęć producent wysyła do klienta nowy element. W przypadku łóżeczka producent odbiera od klienta produkt, weryfikuje reklamację i wysyła nowy produkt. Czas potrzebny na weryfikację od 1 dnia do 2 tygodni.
Dekornik
Klient, który zdecyduje się położyć tapetę, traci prawo do wniesienia reklamacji, chyba że wada była nie do wykrycia przed montażem. Reklamacje nie będą uwzględniane, jeśli produkt nie był używany zgodnie z jego przeznaczeniem oraz z zaleceniami producenta – Dekornik.com.